underbart

vilken underbar dag! eller så inte..
ibland känns det som allt bara blir kaos på en gång, så kan man lugnt säga att det är nu.
är så trött på det här nu, det där förbannande jävla affärn kommer förfölja med ner i graven. ska det va så jäkla svårt att bara försvinna ur mitt liv?
skulle aldrig falla mej in att skaffa eget företag igen, inte en chans!
det är ganska läskigt att man kan hata nåt så mycke som jag hatar den där affärn. när jag tänker på hur mycke jag ångrar att vi (dom) köpte den där så känns det som jag ska bli störd. jag får panik..

tur att jag har pelle och hannes, annars skulle jag antagligen ligga på psyk nu. hur jobbigt allt än är så måste jag ju ta hand om hannes, han ska ju inte behöva lida för att jag är på dåligt humör.. det gör ju att jag ofta glömmer bort allt tråkigt och bara tänker på honom, tack gode gud för det!
idag har vi haft en riktig slödag.. vi har legat i soffan och kollat på tv och bara tagit det lugnt. hannes brukar ju inte ligga still spec långa stunder men idag har han varit en riktig mysbebis ;)
han kanske kände på sej att mamma va trött och behövde vila :P


det bästa jag har <3



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du gumman, tur att man har människor omkring sig som står ut.

Känns tungt nu......

Kramar!

2010-05-04 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0