torsdag

idag skulle jag egentligen ha träffas jenny på stan, skulle käka sallad på kulan och kika lite i affärerna men hon har tyvärr fått magsjukan så vi fick ställa in får dejt =/
fick ta med mej mamma på stan ist.. hon fick ställa upp som jennys reserv :P vi käka lunch på kulan och sen knalla vi runt lite på stan. köpte present till nina och en tunika på jon&jonna.
hannes va så duktig hela tiden.. även om han höll på att riva bordet på kulan =) han börjar faktiskt bli en riktig liten bråkstake.. skriker så fort han inte får som han vill. idag sa jag till honom när han åt gröt, varje gång han fick gröt i munnen stoppa han in hela handen och sen kleta han gröt på bordet..
sa nej och drog ut handen ur munnen på honom då titta han surt på mej, spände sej i hela kroppen och sen börja han slå mej på handen. han blev arg med andra ord.. jösses, kommer få fullt upp med den där lilla filuren :P

dom senaste dagarna har jag roat mej med att gå förbi några dagis som ligger här i närheten, så nu vet jag nog vilket dagis vi ska söka i första hand =)
vet iaf vilket dagis vi absolut inte ska söka.. personalen ser så jäkla sura och tråkiga ut. dom sitter vid ett bord och verkar inte bry sej alls om va ungarna gör. skulle lätt kunna hoppa över staketet och plocka med mej ett par ungar, dom skulle inte märka ett skit.. så nej tack till det dagiset!
egentligen vill jag ju inte att hannes ska gå på dagis, får panik när jag tänker på det.. men jag kan ju tyvärr inte va hemma hela livet =)
 






Kommentarer
Postat av: sofie

förstår din panik me dagis..kände samma sak när Alice skulle börja. Men ack va bra de e hon äällssskkar sitt dagis =) de utvecklas otroligt mkt på dagis. Ska skola in lowa nu i augusti o de e inget ja ser fram emot men ja vill va hemma lite dagar här o där sen trivs ja så bra som vikarie o då kan ja ju va ledig en eller ett par dagar i veckan om ja vill=)

2010-05-07 @ 08:50:11
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0