torsdag

igår hade jag en jättetrevlig dag i nora med tjejerna. käka på en jättefin pizzeria.. satt helt själva i källaren med fin salladsbuffé. efter pizzan köpte vi noraglass och sen gick vi en promenad längst stranden. glömmer lätt bort hur fint det är i nora, och glassen är ju sjukt god =)
den hela avslutades med lite tjejsnack hos jenny innan jag, mickan, ia och annki hoppa in i bilen och begav oss hemåt.

idag har jag och hannes varit på öppna förskolan igen.. det va trevligt som vanligt. hannes lekte tills han blev så trött att han nästa somna i mitt knä.
har hälsat på mamma idag oxå, det är ju tantens födelsedag! Grattis Bobbo ;)

nu ska jag hänga tvätt och sen blir det en dusch!




påväg mot sitt mål, Basse :P

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Måste vi absolut göra om ja! Hasselnöts glassen e ju såååå god!!! Just de glömde ju skriva att vi såg en kändis xD

2010-05-27 @ 23:52:30
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0