tisdag

första natten på länge som jag inte har haft min lilla bulle i sängen. pelle sänkte spjälsängen igår för han tyckte att vi skulle testa att lägga honom där och det gick ju bra. han vakna kl fem men då la jag honom i min säng så vi somna om och sov till kl sju =)
pelle har svårt att förstå hur jag kan sakna hannes när han ligger 30cm ifrån mej.. men grejen är ju att han inte ligger i min säng, kan ju inte krama honom =)

idag har vi varit på öppna förskolan igen, tycker faktiskt att det är riktigt kul att gå dit. lär känna lite nya människor och det märks verkligen att hannes har roligt.. så fort jag sätter ner honom på golvet kryper han fram till nån korg och plockar ut en massa leksaker. tycker han är på bättre humör dom dagarna vi har varit där.. han börjar ju bli stor bebis nu så han behöver väl aktiveras lite mer.
efter öppna förskolan åkte vi hem till mamma en stund innan hon skulle till jobbet, efter det åkte vi hem och plocka undan lite och sen lekte vi tills hannes blev så trött att han somna i mitt knä precis innan pelle kom hem =)

imorrn ska vi till nora och hälsa på jenny, ska bli kul! jättelängesen jag va där.. måste ha varit i sommras för jag kommer ihåg att jag hade en rejäl mage när vi satt nere vid sjön i nora och käka sallad =)


vällingfrukost ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0