söndag

usch vilken tråkig söndag! hade ju hoppats på lika fint väder igår så vi skulle kunna va ute lite men så blev det ju inte.
pelle har grejat lite i sovrummet på förmiddan och nu är han hos sin farmor och fäller ett äppelträd. stackars pelle bara jobbar och sliter =)
hannes somna vid tolv och sover fortfarande.. har har tydligen utökat sina sovtider, igår sov han ju i två timmar eftersom han somna direkt när vi åkte från stugan och sov 90min här hemma. är iof bra för då hinner jag fixa lite under tiden, har nyss slängt i en tvätt, plockat ur diskmaskinen, kokat nappar och plockat lite i köket och vardagsrummet.
pelle skulle stanna på kronhallen och handla lite så när han kommer hem ska jag laga lite mat.. blir köttfärssås till pelle och quornsås till mej, mumselimums ;)

sa till pelle att jag kan spackla sen när han är klar med alla gipsskivor.. det verka inte så populärt. han tror verkligen inte att jag klarar av sånt där! han tror att jag bara kommer kladda och sen tröttna efter fem minuter. hej jag heter magdalena och jag är fem år!
men men, vill han inte ha hjälp så får han skylla sej själv ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0