onsdag

har nyss vaknat efter en liten tupplur i soffan med hannes. han är väldigt noga med sin morgonrutin.. välling direkt när han vaknar och sen gröt kl nio, spelar ingen roll om han som idag vaknar halv sex eller kl sju, han ska ändå ha gröt prick klockan nio.. då ringer hans grötklocka =)
efter gröten lägger vi oss i soffan och myser, inom tio minuter sover han som en liten gris. eftersom han ligger på min mage vill jag ju inte resa på mej, vilket alltid leder till att även jag somnar :P

idag är det äntligen dags för annika och fredriks bröllop! hannes får stanna hemma med pappa eftersom han inte verkar helt frisk.. han har inte kräkts nåt idag men han va lös i magen igår och han är väldigt gnällig vissa stunder. så det är nog bästa han får va hemma och mysa med pappa =)
tydligen så blir en del bebisar dåliga i magen när det är tänder på g.. så det kanske är därför han mår lite dåligt, då är det ju inte spec konstigt att han är extra gnällig. stackars bullen!

ska iaf bara hålla oss inne idag oxå.. blir en lek och mysdag, precis som igår =)
måste ju hinna göra mej iordning oxå eftersom jag ska åka nästan direkt när pelle kommer hem från jobbet, han är i örebro idag så jag hoppas han kommer hem vid fyra. igår kom han hem vid fem men det får han absolut inte göra idag! =)

ska väl avsluta med att skriva GRATTIS till annika och fredrik på eran stora dag!
bilder från bröllopet kommer imorrn =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0