måndag

idag har vi haft besök av caroline och nellie. gick en promenad ner till stan och hämta lite post i tobaksaffärn och sen gick vi till kronhallen och handla lite.
när vi kom hem fick bebisarna lunch och sen laga vi kycklingtacos till oss =)

hannes kräktes flera gånger i eftermiddags, nog för att han brukar göra det ibland men inte så mycke som idag. han har oxå varit lite gnällig och väldigt mammig.. har dragit i mina kläder såfort jag har satt ner honom så idag har mina armar fått lite träning, han väger ju inte tre kg längre :P
tillslut somna han i mitt knä vid fem, då va han kallsvettig i pannan så det verkar ju tyvärr som att bullen håller på att bli sjuk! stackars liten =/
ska till nora och hälsa på jenny imorrn men vi får väl se hur det blir med det, beror på hur han mår. kanske är bäst att stanna hemma så han förhoppningvis är frisk på onsdag när vi ska på annika och fredriks bröllop. kan ju va nåt tillfälligt bara, imorrn kanske han är frisk som en nötkärna. det återstår att se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0