måndag

det här har varit en ganska jobbig dag för lilla hannes, han har inte alls varit på bra humör. beror nog på tanden som är påväg upp.
har iaf varit ute på en promenad idag, käkat lunch på altanen, lekt en massa och haft myspys i soffan =)

pelle kom hem lite tidigare idag eftersom jag skulle till KPMG på ett litet möte.. stod klar när pelle kom så vi sa bara hej, hej då i dörren innan jag åkte iväg. blev lite stressigt men jag hann!
tack Inga för att du följde med som min och mammas hjärna :)
fick iaf veta att skatteskulden inte är så stor som vi trodde, våran kära revisor hade gett oss fel siffror. det tackar vi för! även om det fortfarande handlar om mycke pengar så är det iaf inte lika illa..
såg förresten att tobakshörnan har stängt, står stängt tills vidare på dörren. tyvärr så va det väl inte helt oväntat, det gick inte bra för oss på slutet och jag har förstått att det absolut inte har gått bättre för dom nya ägarna.
tycker självklart synd om dom men gud va glad jag är att det inte är vi som äger stället! vilken mardröm!

imorrn är det dags för babycafé igen, blir kul för hannes att få leka av sej lite =)


efter en timmes gnäll somna han tillslut, helt utmattad. stackars min lilla bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0