lördag

hmm.. vart ska jag börja? igår va vi på kalas i bråten, nina fyllde 50 så det va massa god mat och fika. tanken va att jag skulle åka hem ganska tidigt med hannes eftersom han är van att sova kl 19 men han somna i mitt knä så vi blev kvar till 23. pelle fick jag dock inte med mej, han kom hem vid två =)

idag har vi varit på marknad, som vanligt köpte vi bara massa gottigt ;) godis, munkar och en hamburgare till pelle. hannes fick nöja sej med en ballong, men han verka ganska nöjd med den så han tänkte nog inte på att han missa både godis och munkar :P
annars har vi varit hos pelles mamma idag och käkat lite mat.. gott va det och mätta blev vi, lite för mätta faktiskt. men så brukar det ju bli när man är borta och äter gott =)

nu ska jag snart krypa ner i sängen, pelle ligger redan och sover i soffan..
imorrn ska vi gå korpen promenaden, handla på willys och sen blir det grillat till kvällsmat.


inte konstigt att han är arg på pappa, sådär skulle mamma aldrig klä honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0