lördag

uppe i tid idag oxå, bullen struntar i om det är helg eller inte =)
låg kvar i sängen en stund och kolla på barnprogram innan vi gick upp.. nu sitter bullen på golvet och leker med sina leksaker och pelle ligger kvar i sängen och sover.
han sa att jag får sovmorron imorrn om jag vill men det vet vi ju hur det brukar bli med den saken.. jag ligger bara och lyssnar efter vad bullen gör så nån vidare sovmorron brukar det inte bli =)

idag ska vi till stugan och grilla, synd bara att det blev så dåligt väder! ville ju ha sol.. men men, får hoppas att det inte regnar iaf.
annars blir det nog lugnt ikväll som vanligt, hade ju sett fram emot melodifestivalen men det känns ju ganska meningslöst när sverige inte är med. får bli sommarkrysset med måns ist ;)

på tal om nåt annat så känns det ganska bra att jag slipper fundera så mycke på framtiden.. eller ja, om det går som planerat vill säga. har nästan haft lite ångest över vad jag ska hitta på när mina dagar är slut och det är dags för bullen att börja på dagis, men nu vet jag som sagt. kommer bli kanon ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanon som sagt!!!!

2010-05-29 @ 17:57:49
Postat av: caroline

ja det kommer bli jätte bra :)

2010-05-29 @ 18:45:58
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0