lördag

blev rätt sent igår så idag va det inte roligt när hannes vakna halv sju! hade gjort vad som helst för att få ligga kvar en timme till men bullen ville leka så det va bara att gå upp och plocka fram leksakerna =)
pelle låg kvar till kvart över nio, vissa har det bra!

gick en promenad med basse på förmiddan sen åkte jag, mamma och hannes ut till stugan och hälsa på morfar och inga. gud va jag längar till sommarn nu! vill bada och sola =)
på hemvägen somna hannes i bilen så jag la honom i vagnen direkt när vi kom hem och där låg han kvar i 90min. skönt och sova ute! =)

nu har vi precis kommit in igen, har lekt lite på gräsmattan. pelle skulle klippa gräset så jag tog på hannes kläder och la ut en filt på baksidan, hann väl sitta där i tre minuter innan pelle kom och sa att vi skulle flytta på oss.
vi har hur stor trädgård som hellst men han va tvungen och börja klippa precis där vi va! inte på framsidan eller någon annanstans på baksidan. nä, precis vid altan när vi satt! vrånga gubbe!
så vi tog med basse och gick till framsidan ist.. hannes fick hålla i basses koppel. det tyckte han va roligt =) såfort basse rörde på sej höll han i allt han orka :P
tror basse har fått en ganska bestämd liten husse ;)


gräs är spännande..


inte ofta basse ligger så nära hannes =)


hannes tycker att basse ska ha koppel inne oxå..


stackars basse, husse är sträng =)





Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka fina sockor...... ;)

2010-05-15 @ 19:58:37
Postat av: Mikkis

hehe stackars Basse som fått en extra som bestämmer över henne, aldrig få vara sin egen boss :P

2010-05-17 @ 23:40:57
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0