Bröllop!

bröllopet igår va jättetrevligt! dom va så fina allihop, både brudparet och brudföljet!
hade faktiskt inte räknat med att jag skulle fälla några tårar men det gjorde jag allt =)
efter själva vigseln va det tipspromenad på vägen mot ladan, sen skåla vi för brudparet och sen va det mat och tårta i ladan.
lovar att jag blev förvånad när dom läste upp vinnaren av tipspromenaden.. "vinnaren med alla rätt som gissa närmast på utslagsfrågan är: Magdalena" haha! där ser man =) fick en chokladask och champagne som pris.

blev nästan sugen på att gifta mej när jag såg annikas fina klänning. jag som alltid har sagt att jag inte vill ha nåt stort bröllop ;)


påväg ner till platsen där vigseln skulle hållas.


fina brudparet.


tärnorna Mickan & Ia. Annki & Fredrik. bestman Tony.


precis innan skålen. tyvärr blev bilden suddig =/


presentöppning.


dansen.


avslutar med en bild på mina kära tremänningar Tony och Jenny =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh, jag vill också gifta mig! Hoppas Rickard friar snart ;)

2010-05-13 @ 19:46:39
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Ja de va så kul att du vann :D Ja vill allt finna mej en karl nu me o gifta mej :D Vill oxå va prinsessa för en dag. Men de va inte så dumt o va tärna heller.

2010-05-13 @ 21:45:08
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0