trött bebis

hannes va jättetrött idag så det blev välling och läggdags redan halv sju. han brukar somna lite efter sju annars så lite tidigare än vanligt blev det allt.
tycker det är skönt att han somnar och vaknar tidigare nu.. förut kunde han ligga och sova till nio och då gjorde ju jag oxå det, blir seg när man sover så länge. idag väckte han mej fem över sju så det va bara att stiga upp och fixa välling och sen mysa i soffan framför vakna med the voice =)

blev spenatsoppa till kvällsmat idag, jäklar va gott det va! testa ett recept som caroline har på sin blogg, hur enkelt som helst och superduper mumsigt :P till soppan åt vi färska frallor och ägghalvor. gottigt!
äter ju nästan samma mat jämt så det är kul att testa lite nytt ibland..

imorrn är det dags för indoor igen. får träna själv för mamma är sjuk och caroline kunde inte, men det går bra ändå! har ju ändå inte tid att prata under passet =)
annars vet jag inte riktigt vad som händer imorrn.. blir nog en promenad och sen blir det väl matlagning som vanligt. tänkte laga nån kycklinggrej med ris.. lägga ris i en form, på med kyckling, nån god sås och lite riven ost. kan pelle slänga in den i ugnen när jag tränar så är maten klar när jag kommer hem, perfekt =)

nu är klockan halv åtta, halv åtta hos mej :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0