torsdag

jösses, känns som jag har blivit överkörd av ett tåg! har ont i hela kroppen sen pumpen igår =)
benen är värst.. värker i hela låren, men så ska det va :P
dagens vägning ska vi inte ens tala om.. usch va hopplöst det känns nu!
men det är väl bara å kämpa vidare antar jag.

idag har jag städat lite här hemma.. det behövdes verkligen! nån som vet vart allt damm kommer ifrån? jag blir tokig! det går inte å få bort..
nu sitter jag å väntar på att hannes ska vakna så han kan få lite lunch sen blir det en långpromenad i det fina vädret. om mina ben orkar.. :P
ikväll ska vi hem till brorsan på kalas, han fyller 21 idag. Grattis Grattis =)
skulle vilja träna idag oxå men det hinner jag tyvärr inte.. synd att dom har stängt på lördagar för nu blir det ingen träning förns på söndag, då är det dags för indoor igen!






Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-03-04 @ 12:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0