torsdag

nu är jag nästan klar med packningen.. bara maten som ska packas ner och det kan jag ju inte göra riktigt än.
måste dammsuga oxå så att det är lite fint när syrran och robin ska bo här. behöver ju inte se allt för hemskt ut även om det bara är dom :P

hannes käka lunch för en stund sen, blev potatis och rödspätta idag.. det gilla han inte alls!
han slog bort skeden och fick rysningar av det lilla han fick i sej. råkade göra misstaget att vända mej om för att ta fram en sked ur lådan, då va han snabbt framme med sina små händer och tog tag i tallriken. hans händer blev fulla med mat och tallriken hamnade på golvet. behöver jag säga att vi hade potatis och rödspätta i hela köket? =)





bullen ser nöjd ut, han gillar tydligen matkrig :P han va inte lika glad en stund senare när jag satte honom i duschen för att få bort allt kladd =)

nu åker snabeldraken fram! ha en bra helg allihop, det ska iaf vi ha :P


Kommentarer
Postat av: Sofia

vadå bara vi? hahah! va nöjd han såg ut =)

2010-03-25 @ 15:01:00
Postat av: Anonym

ja, det är väl inte så märkvärdigt med er :P

jo, det kan man säga.. lilla skitungen =)

2010-03-25 @ 15:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0