torsdag

idag hoppade jag faktiskt över den dagliga promenaden, hade ingen lust att ge mej ut så vi tog lite ledigt =)
ist har jag fixat lite här hemma.. hängt tvätt, lagat köttfärsbiffar och bakat bullar. kors i taket! första gången jag har bakat bullar själv :P smakade faktiskt inte själv eftersom jag har godis och fika förbud, men syrran och pelle sa att dom va goda så jag får väl lita på det.

har kört combat med caroline idag oxå, det va riktigt kul så det kommer jag absolut fortsätta med.
tänker hålla mej till träning fyra gånger i veckan..
måndag: pump
onsdag: indoor
torsdag: combat
söndag: indoor

just nu är träningen så rolig så jag skulle lätt kunna träna fem gånger i veckan, men det funkar ju inte riktigt. vet att jag snart kommer tröttna om jag tränar för mycke och så har jag ju en liten bebis som jag måste ta hand om =)



Kommentarer
Postat av: Mikkis

Hejja Magda!!!!

2010-03-11 @ 23:05:10
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0