tisdag

idag tog jag äntligen mod till mej å gick på babycafé på baggängen. måste erkänna att jag faktiskt va lite nervös innan vi gick in, hade ju ingen aning om va det va för folk där.
är iaf glad att vi gick dit för det va faktiskt kul.. alla va trevliga å hannes hade jättekul med alla leksaker =)
tur att hannes är en så snäll bebis, han lätta upp stämningen lite i början genom att skratta åt alla som titta på honom.. dom fråga om han alltid är så glad å det är han ju faktiskt =)
sångstunden gilla han oxå.. han skratta å hoppa på sina små ben. jag däremot kände mej lite dum eftersom jag inte kunde alla sånger. bä bä vita lamm å imse vimse spindel kan jag ju såklart men det va några andra som jag inte kände igen. men men, jag försökte hänga med iaf =)

nu ligger hannes å sover i vagnen, han va helt slut när vi skulle gå hem. när han vaknar ska han få lite mat å sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. kanske går å hälsar på mamma en sväng, hon är å städar i brorsans lägenhet.
pelle är på nån utbildning idag så han kommer nog hem lite senare än vanligt.. får försöka komma på vad vi ska äta så det är klart när man kommer hem. usch va tråkigt det är med mat! jag har så dålig fantasi..
privat kock kanske skulle va nåt? ja tack =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0