tisdag

har nyss skurat golvet i köket och hallen så nu sitter vi och väntar på att det ska torka, sen är det bara vardagsrummet kvar.
ska åka hem till pappa direkt när vi är klara och hannes har ätit lunch, annars kommer jag bara gå runt här och leta efter damm.. vilket antagligen kommer sluta med att jag blir hysterisk =)

lilla bullen höll på att skrämma livet ur mej förut! han låg i vardagsrummet och lekte i sitt gym när jag plocka i diskmaskinen, när jag skulle kolla till honom låg han inte kvar där jag la honom.. han låg i hallen =)
den lilla busen! han har kommit på att han kan "krypa" baklänges :P satt och titta på honom förut när han låg i gymmet.. han vänder sej så han ligger på mage och sen drar han sej bakåt, fick stoppa honom när han va påväg in under kaminen =)
nu kommer jag aldrig mer våga lämna honom själv om jag ska hämta nåt som jag har gjort förut.. blir att hålla ögonen på den lilla busen hela tiden :P

nu ligger han bredvid mej i soffan och gör pruttljud med munnen så det bara sprutar dreggel. mammas lilla älskling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0