tisdag

idag har caroline och nellie varit här en sväng.. vi skulle till willys och handla lite inför branäsresan så vi lämna hannes och nellie till pelle =)
han såg ut som en fågelholk när jag fråga om han kunde va själv med bebisarna en timme :P men det gick bra, när vi kom hem satt hannes i pelles knä och kolla på tv och nellie sov i soffan =)

har käkat lunch med jenny idag oxå, sallad på kulan som vanligt =) 
det va riktigt gott! kul att träffa jenny oxå.. blir ju inte så ofta tyvärr. får ge mej ut i skogen och hälsa på henne nån dag!

imorrn ska jag fortsätta packa inför helgen och sen ska jag ner till stan och köpa en mössa till hannes. den han har nu börjar bli lite liten och det går ju inte när man ska åka pulka. måste ju va varmt och skönt om hans små öron =)
har beställt ett lammskinn oxå som han ska ha i pulkan men tror ni att det har kommit? nej. blir så trött på sånt där! står att leverans ska ske inom 14 dagar men det har det minsann inte gjort! har skickat ett mejl oxå men har inte fått nåt svar.. har jag inte fått svar imorrn ska jag ringa och be dom dra åt skogen! jäkla nötter.









världens bästa bulle förbereder sej för en helg i branäs =)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Han ser ju förskräckt ut;)

Kramar!!

2010-03-23 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0