tisdag

blev inge baysim igår, va tydligen sista gången förra veckan. tur att caroline tog reda på det så vi slapp åka dit å få reda på det. hade ju varit lite onödigt..
eftersom vi inte hade något annat för oss så kom caroline å nellie hit å hälsa på en stund, gick en promenad å sen följde dom med in en sväng så bebisarna fick leka lite. eller ja, nellie försökte leka med hannes =)

lite senare igår va jag på träningslagret med syrran å elinor å körde pump, va lika roligt som förra gången =) har inte lika ont idag som jag hade sist å det tackar jag för..
riktigt jobbigt va det iaf! träningsvärk är faktiskt inte ett bevis på att man har tränat ordentligt, träningsvärk får man när man anstränger muskler som man inte har ansträngt på länge. så det så! blir så irriterad när folk säger "har du ingen träningsvärk så har du inte tagit i ordentligt" det skulle bli ganska jobbigt för dom som tränar stenhårt sju dagar i veckan, har väldigt svårt å tro att dom går runt med träningsvärk jämt å ständigt.
(du tänker rätt mamma, detta skrev jag som en liten pik till robban) :P

idag har vi varit på baycafé igen, va inte lika mycke folk som sist men det va kul ändå. lite synd bara att dom som va där va flera månader yngre eller äldre än hannes så det fanns ingen som han direkt kunde leka med. får hoppas att nån av dom han lekte med förra veckan kommer nästa gång =)
hannes somna på vägen hem å sover fortfarande.. när han vaknar ska han äta mat å sen ska vi åka ner på stan å handla lite. försöker få tag på pelle för jag behöver lite matpengar men han svarar inte, han misstänker väl att det är pengar jag är ute efter :P











det är ganska lätt å se vem det är som vill leka å vem som inte vill =)


Kommentarer
Postat av: caroline

hihi, gullungar :)

2010-03-09 @ 14:22:46
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0