söndag

idag är ingen vanlig dag för det är hannes 6-månaders dag hurra hurra hurra =)
han har blivit så stor lilla plutten! alla säger jämt att tiden går så fort och det stämmer ju faktiskt, känns som han föddes nyss min lilla bulle =)

självklart så fick han paket idag min lilla älskling, ett av mej och pelle och ett av mormor =)













han fick en mobiltelefon av oss och en nalle av mormor, verkar som han gilla sina presenter =)

har varit på barnvagnen och kollat lite på ny bilbarnstol till hannes idag men dom hade inte så många så jag tror det är bättre vi åker till babyproffsen i örebro, får lite mer hjälpa där än man får här.
jysk har vi varit på oxå, köpte en låda till hannes leksaker =)

klockan fem va det dags för indoor walking på träningslagret igen, riktigt jobbigt va det! 
trodde jag skulle svimma under dom två sista låtarna =)
när jag kom hem beställde vi mat från onlinepizza.se, pelle hade fått för sej att vi skulle testa det :P jag tog en räksallad men det va faktiskt ingen höjdare. smaka absolut ingenting.. så sallad från Milano rekommenderas ej!

imorrn ska vi hälsa på caroline och nellie.. åker dit direkt efter frukost och ger oss ut på en morgonpromenad, så nu hoppas vi på fint väder =)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Finns inge goare!

Skruttunge ;)

2010-03-17 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0