snälla mamma!

blev en tur till stan efter kronhallen eftersom jag skulle in på apoteket.. blev även ett besök på lindex där jag absolut inte skulle köpa nåt, det gick sådär.



men vad skulle jag göra när han titta på mej med sina söta små ögon och sa:
"snälla mamma, kan vi inte gå in på lindex och köpa ett par byxor och tre bodysar till mej"
skulle jag gå förbi lindex och låta honom sitta där i vagnen och gråta över att han inte fick som han ville? nä, just det! så det va bara att knalla in i affären, ta fram plånboken och låta bullen peka ut vad han ville ha!

är man världens bästa bebis så är man ;)
nu ska jag bara förklara för pelle oxå..





Kommentarer
Postat av: caroline

haha, hoppas farbror pelle förstår Hannes ;)

2010-03-31 @ 16:24:33
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0