powerwalk

hannes slog nog rekord idag, han sov middag i 1,5 timme. duktig bebis =)
när han tillslut vaknade åkte vi ner till willys för att handla lite.. jag skulle bara ha frukt, grönsaker och blöjor. när jag plockade upp på bandet såg jag att jag nog hade handlat lite mer, 633kr gick kalaset på.. jag börjar bli som min farfar =)
lite senare på eftermiddan gick vi en promenad hem till pappa och lämnade äggkartonger. pelle kom förbi när han gick från jobbet så det blev lite kaffe innan vi gick hem.. gubben tog fram dammsugare! det som är så jäkla gott. åt jag nån? nä, det gjorde jag inte :P

när hannes hade somnat och jag hade kollat klart på halv åtta hos mej gav jag mej ut på en powerwalk, helt ensam! tror inte jag har varit ute och gått själv sen vi fick hannes. brukar ju alltid ha med honom eller basse.. eller båda =)
va iaf riktigt skönt ute men jag måste erkänna att jag faktiskt va lite rädd eftersom det va så mörkt. nästa gång ska jag nog ge mej ut lite tidigare.
när jag kom hem mötte jag syrran och robin i kvarteret, dom va påväg hem från pappa så dom hade ägg med till oss.. och en stor bit kladdkaka som syrran hade bakat. tack för den, kladdkaka är ju mums! åt jag nåt? nä, det gjorde jag inte. så pelle fick äta upp hela biten själv, vilket han naturligtvis inte hade nåt emot :P

     

  
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0