onsdag

hade planer på att träna idag men så blir det nog inte för jag har mer ont i halsen.. usch va jag är trött på det här! hade ju kommit igång så bra med träningen, så jäkla typiskt!
har ätit godis både i måndags och igår oxå, vilket inte direkt gör saken bättre. jag klarar verkligen inte av att äta en massa onyttigt som jag gjorde i branäs. det är hopplöst att sluta när jag har börjat! får börja om från början varje gång..
men sån har ju jag alltid varit, det är allt eller inget. nu är det iaf slut med godis och massa annat skräp!

ska åka till willys eller kronhallen sen och handla lite har jag tänkt. hannes behöver mat och blöjor som vanligt =) testade willys egna blöjor sist jag handla men det gör jag inte om. först tyckte jag att dom va helt ok men sen ångra jag mej, dom är så stela och "pappriga"
dom är bra mycke billigare än pampers, nästan halva priset.. libero är väl oxå lite billigare men dom gillar jag inte heller. så nu vet ni vilka blöjor jag föredrar.. pampers ska det va :P väldigt intressant.




Kommentarer
Postat av: Sanna

gu vad söt han är =)

2010-03-31 @ 10:22:00
URL: http://crashintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0