onsdag

idag har jag varit på stan med mamma en sväng.. handla lite på willys och köpte två mössor till hannes på kappahl. sen åkte vi hem till brorsan en sväng, han skulle tvätta så han ville att mamma skulle hjälpa honom. latmask =)
blev kvar där en stund och sen åkte jag hem och fortsatte packa. när jag kom hem låg det en påse på trappen, i den låg hannes lammskinn. gud så smarta dom är på posten! påsen låg väldigt synligt så vem som helst kunde bara ha knallat in och hämtat den. sen så tycker jag att betalar man frakt och beställer en sak för 500kr så borde det inte skickas som stort brev. fick ange mitt mobilnummer så jag antog att skinnet skulle skickas som paket men så va det visst inte..
men men, nu kommer hannes sitta skönt i pulkan iaf =)

pelle är iväg och tankar bilen nu, sen ska han montera hannes nya stol.. det blir alltså ingen träning för mej idag. måste hem till pappa och hämta grejer och sen kommer syrran hit och hämtar nyckeln, hon och robin ska bo här när vi är borta =)
tror pelles mamma kommer hit med nyckeln till stugan oxå så vi har fullt upp ikväll =)
måste nog fixa en till väska oxå.. räcker inte med dom två vi har. kan tro att vi ska va borta ett halvår när man ser allt som ska med..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0