onsdag

hade jätteont i huvudet när jag vakna idag så vi låg kvar i sängen till halv nio. som tur va mådde jag lite bättre efter frukost och mys i soffan med hannes =)
har städat idag oxå.. dammat, dammsugit och torkat golv. så nu är det fint på skyttelvägen 9.
efter städningen blev det en promenad och när vi kom hem va det dags för lunch och sen fixa jag kvällsmaten.. blev "kyckling och risgrejs" och jäklar va gott det va =)

la på lite extra motstånd på indooren idag och det kändes kan jag lova! trodde på riktigt att jag skulle dö när det va två låtar kvar. benen skaka och svetten rann, så ska det va!
imorrn blir det combat med caroline, då jäkla ska vi sparka och slå allt vi har! :P

är dags för hannes 6-månaders kontroll imorrn oxå. ska som vanligt bli kul och se va han väger och hur lång han har blivit. sist vägde han 7090g och va 64,5cm.
jag chansar på att han nu väger 7600g och är 66cm, pelle tror att han väger 7630g och är 67,5 cm =)


världens bästa bulle <3

Kommentarer
Postat av: Mormor

7835g 67cm.;)

2010-03-17 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0