onsdag

idag startade jag å hannes dagen med att storhandla på willys.. 1064kr gick kalaset på!
jag får nästan lite panik när jag handlar för så mycke, men mat måste man ju ha.
när vi kom hem plocka jag in alla varor å sen slängde jag ihop en ungsstekt falukorv till pelle.. va riktigt längesen jag gjorde det. har nog inte lagat det sen jag flytta hit..

efter lunch åkte vi in till degerfors å hälsa på caroline å nellie. gick först en promenad å sen åt vi kladdkaka som caroline hade gjort på kesella å dinkelmjöl. riktigt gott!
hannes å nellie lekte lite i soffan.. eller ja, nellie försökte leka med hannes men han va inte så intresserad. nellie försökte fånga hans uppmärksamhet genom att nypa honom i örat, det funka inge vidare =) han blev ledsen å ville hellre sitta i mammas knä :P haha!
får hoppas att hannes är på bättre humör på fredagkväll när dom kommer hit så dom får leka lite då =)

har varit på träningslagret å kört pump idag oxå. gud va kul det va! just nu tycker jag att all träning är rolig å jag vill testa så många pass som möjligt.. men jag vet att om jag börjar träna som en galning varje dag kommer jag snart tröttna, så tre-fyra gånger i veckan får det bli. vill inte lämna pelle själv med hannes varje kväll..


gammal bild på pluttisarna =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0