måndag

har nyss varit ute på en mini-promenad. vände efter en stund för det va så jäkla jobbigt väder.. basse tyckte inte att det va spec kul för det fastna massa snö under hennes tassar, så vi gav helt enkelt upp.
gud va jag längtar till våren nu! ska bli så skönt när man bara kan gå ut utan att behöva brottas med den här jäkla snön.

hannes slog rekord inatt, han sov tolv timmar utan att vakna!
jag vakna vid halv åtta av att pelle sprang runt som en galning å leta efter sina nycklar, blev väldigt förvånad när jag insåg att bullen fortfarande sov..
va tvungen å kolla så att han fortfarande levde men det gjorde han ju såklart. jag gick ner å plocka i diskmaskinen sen satt jag å vänta på att hannes skulle vakna..
fick vänta en timme innan den lilla latmasken börja vakna till liv =) nu är det bara å hoppas att han fortsätter sova såhär duktigt, min lilla gullebulle ;)

jag hitta pelles nycklar förresten, dom låg i min jacka :P


en mätt å förvånad bebis :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vem har skrämt den stackars pojken! ;)

2010-03-01 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0