måndag

mår lite bättre idag än igår men jag känner mej ändå inte frisk.. har lite ont i kroppen och känner mej hängig.
hannes vakna igår kväll och va alldeles svettig, tog upp honom en stund och det verkade som han frös men han hade ingen feber. gav honom lite vatten och efter en stund somna han igen. trodde han skulle bli sjuk i natt men han sov hela natten och verka pigg när han vakna.
idag har han varit lite gnällig men han har fortfarande ingen feber.. kanske bara mår lite dåligt. hoppas han slipper bli sjuk iaf!

mäklarn ringde idag och det är tydligen någon som är intresserad av huset så imorrn är det dags för visning igen. kan inte direkt påstå att jag blev glad när pelle ringde och berättade det, hade sett fram emot en lugn dag i soffan eftersom jag hade så ont i huvudet men det va bara att hoppa upp och börja städa.
har lite kvar som måste fixas men visningen är kl tre så det hinner jag imorrn.

va hemma hos pappa förut med presenter till piffen.. en matskål och lite godis =)
hon va ute när jag kom men som tur va kom hon in efter en stund så jag fick ge henne en grattiskram.
är ju inte alltid hon tillåter att man kramar henne.. hon är så jäkla sur ibland den där lilla tanten :P allt ska ske på hennes villkor.

bullen börjar få fart i lära-gå-vagnen nu =) tror inte det dröjer innan han börjar krypa heller.. idag reste han sej upp på knä när han låg på mage, såg ut som han skulle krypa iväg men det gick inte riktigt.. men snart kan han nog :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0