måndag

blev ingen indoor igår.. mådde inte alls bra på eftermiddan så jag fick tyvärr avboka passet. som tur va kände jag mej bättre idag så jag och hannes har varit i degerfors och hälsat på caroline och nellie. blev en promenad, lunch och lek med bebisarna. trevligt som vanligt =)
pelle har varit hemma från jobbet idag och han ska vara det imorrn med. han hade feber igår kväll så han måste va hemma och vila så han är frisk när vi ska till branäs =)

har kört pump idag oxå, som vanligt på måndagar. nästa måndag är det dags för nytt program, ska bli kul att testa lite nytt. hoppas det är bra musik =) men det brukar det ju va.
blir ingen combat på torsdag eftersom vi ska till branäs men det tar vi igen med promenader :P kommer nog hem ganska tidigt på söndag så vi hinner ju gå på indooren iaf, kan nog behöva ett pass efter helgen =)

idag har jag förresten varit väldigt duktig! va inne på konsum och handla lite när vi åkte hem från degerfors, pelle hade beställt godis och coca-cola. jag va så jäkla sugen på godis! va inte alls kul att stå där och plocka en påse med massa gott. va sååå nära att jag tog en bit i bilen! men jag gjorde faktiskt inte det. bra magda, bra ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad lika ni är!!!

Spciellt ögonen....

2010-03-22 @ 20:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0