lördag

igår hade vi som sagt besök av våra vänner från degerfors.. åt en massa gott å kolla på let´s dance. lika trevligt som vanligt =) hannes lekte med nellie en stund sen blev han lite ledsen igen.. verkar nästan som han är lite rädd för lilla nellie =)

idag blev det en promenad ner till stan.. pelle skulle kolla på nåt spel på elgiganten, sen handla vi lite på netto å köpte två böcker till hannes på bokia.
när vi kom hem käka vi lite mat å sen blev det en sväng till coop. skulle egentligen inte handla nåt men jag tycker att det är så tråkigt å bara sitta hemma så jag tvinga med pelle ut på en liten tur. köpte en halsduk till hannes, ben till basse å lite godis =)

syrran å fredrik har varit här å fikat idag oxå.. fredrik hade köpt en fin body till hannes, tack så mycke =)



den här helgen har för övrigt gått åt skogen med min "bantning" 
godis å cheez ballz igår, godis å en bulle idag =/ inte bra, inte bra!
iof så är det väl inte så farligt å äta lite godis på helgen men det känns ändå inge bra.
så nu ska jag faktiskt skärpa mej.. åker till branäs med caroline, rickard å nellie den 25:e å innan det blir det inge godis, fika eller dricka.

imorrn blir det nog lugnt hela dan tills kl 17.00, då blir det indoor med mamma å robban.
på måndag blir det pump igen, gud va jag längtar! va så jäkla kul sist..





nu ska jag fortsätta heja på kalle moraeus & orsa spelmän! riktigt bra låt.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Gullunge!!!!!

2010-03-07 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0