lördag

nån som trodde att lördag är lika med sovmorron? inte i det här huset. halv sju slog lilla bullen upp sina ögon =)
så det va bara och knalla ner till köket och fixa en flaska välling till gullebullen. när flaskan va tom låg vi kvar i sängen en stund och kolla på båten elias och postis per, ganska roliga barnprogram faktiskt :P

pelle har varit till willys och handlat lite, jag orkade inte följa med så jag och hannes stanna hemma och lekte med pruttomobilen.. han är så duktig så! han åkte från vardagsrummet tills köksbordet helt själv.
tanken va att vi skulle gå en promenad när pelle kom hem men hannes somna i soffan så vi får vänta tills efter lunch ist. blir nog en långpromenad idag, måste ju passa på när solen är framme!

ikväll ska vi hem till pappa och äta plankstek, gott gott! jag får såklart kyckling isf kött, kommer snart se ut som en kyckling :P tur att jag aldrig tröttnar på det, skulle kunna äta det varje dag!
gissa vad jag åt till kvällsmat igår.. kyckling såklart :P

för övrigt så har jag sjukt ont i armarna! hej träningsvärk :P
vakna inatt av att jag inte visste vart jag skulle ta vägen för att det gjorde så jäkla ont. träningsvärk är en ganska konstig känsla, det gör så fruktansvärt ont men ändå så är det skönt.
imorrn är det dags för indoor igen, behöver jag säga att jag längtar? =)


Kommentarer
Postat av: sofie

Nej ja har jobbat sen Nov som springvik på skolorna. Robban blev arblös när de la ner stället han jobba på typ 5 veckor efter att vi fått ett + på stickan då vi vänta Lowa. Vi körde på i hopp om att han skulle hitta nytt jobb. Sen strulade amning o Robban hade inget nytt jobb vi gick varandra på nerverna av att vara hemma båda 2 då tog ja beslutet att börja vikka. Vill tillägga att ja helst hade vart hemma me Lowalusan men nu gick inte de så ja får helt enkelt jobba tills hhan hittar ngt tyvärr . Nu har ja ett jobb som ja älskar ja tycker om att hatta mig fram i olika skolor varje dag men klart man vill va hemma länge me sina barn.S¨å de e inget ja velat men illa tvunget. ha en toppenhelg de lilla somm e kvar på den=)

2010-03-14 @ 00:54:42
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0