klant!

nä, det är inte robban som sitter bredvid mej i soffan.. det är faktiskt pelle.
klanten skulle raka bort en del av sitt fluff förut, när han nästan va klar skulle han jämna till lite på sidorna och glömde att grejen man ställer in längden med inte satt på. det blev en jättefin kal fläck ovanför ena örat.
behöver jag säga att det såg dumt ut? behöver jag säga att jag skratta? :P
fanns inte så mycket han kunde göra.. va bara att raka av resten oxå! så nu ser pelle ut som skalleper! ;)



tom hannes har en redig kalufs i jämförelse med sin far :P

Kommentarer
Postat av: caroline

hehe :) det där misstaget gjorde jag också en gång, på Rickard ;) men det vart ju snyggt! på riktigt alltså :)

2010-03-24 @ 07:34:54
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Mikkis

hehe tur de ej e -20 ute längre då ;P

2010-03-25 @ 23:06:42
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0