fredag

igår va vi som sagt på kalas hos brorsan.. han hade fått det riktigt fint i lägenheten!
han hade faktiskt lyckats riktigt bra med färger å så, är faktiskt lite imponerad =) tror han va ganska stolt själv, han gick runt där å tände ljus å greja :P
bjöd på smörgåstårta gjorde han oxå.. men han hade inte tänkt på att vi va åtta personer, han hade tallrikar å bestick till sex personer. som tur va så hade jag en gaffel i skötväskan som jag mosa banan med till hannes i tisdags.. så jag å pelle fick dela på den å en tallrik å pappa fick äta på en bit kartong :P haha!

inatt sov hannes duktigt igen, han somna halv nio å vakna halv sju =)
slog på tvn å kolla på vakna med the voice när han fått frukost, sen tog det inte lång tid innan han somna igen.
idag ska jag bara fixa lite här hemma å ikväll kommer caroline, rickard å nellie hit =)

nu ska jag käka frukost innan hannes vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0