fredag

hannes sov tolv timmar i natt oxå, han är så duktig min lilla bulle! somnar vid halv åtta å sen sover han till lite efter sju, perfekt! =) efter frukost blev det en promenad med basse och sen lekte vi lite innan det va dags för hannes förmiddagsgröt.
vid halv elva gav vi oss ut på en långpromenad med mamma.. tror vi gick runt halva stan :P va inne på Ö&B en sväng och sen handla vi lite på Willys. kl ett va jag hemma så det blev en rejäl långpromenad =)

pelle kom hem lite tidigare idag så vi gick hem till pappa en sväng och drack lite kaffe.. eller ja,  tanken va att pelle skulle dricka kaffe, ist blev det en irish coffee och två glas vin =) så kan det gå!
när vi kom hem laga vi lite mat och sen har jag kollat på let´s dance och pelle har spelat tv-spel. han har tröttnat på let´s dance men jag vägrar missa det. är ju snart final =)

nu är det solsidan, sjukt bra program :P







Kommentarer
Postat av: sofie

såg er allt utanför katrinedalsskolan=)hade rastvakten så ja kunde inte gå o titta på lille Hannes=)

2010-03-13 @ 11:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0