branäs

då är vi hemma igen efter en mysig helg i branäs, tyvärr va inte vädret det bästa men vi hade trevligt ändå. hade ju sett fram emot några promenader med pulkan men det blev bara en liten sväng till ladan för att köpa kaffe till gubbarna. va ju nästan ingen snö på vägen så det sluta med att vi fick bära pulkorna sista biten.
annars så har vi gått två promenader med vagnen, spelat spel, ätit god mat och mosat en massa godis.. och då menar jag verkligen en massa godis =)
skulle på indoor idag men både caroline och jag vaknade sjuka imorrse så det va bara att avboka träningen. väldigt synd för jag skulle verkligen behöva träna lite efter den här helgen.
mådde lite bättre när vi kom hem men nu känner jag mej dålig igen.. somna i soffan med hannes på magen förut, vet inte riktigt hur länge vi sov men en bra stund va det nog iaf =)

nu blir det nya tag igen.. ska bara bli frisk sen blir det träningen och lite nyttigare mat igen!


stannade för lite mat på en pizzeria i hagfors


väntar på mat i stugan






busar i soffan


pelle gör sej redo för en dag i backen


rickard efter en dag i backen


nästan tre kg godis mosa vi i oss




hannes äter gurka


nellie är sugen på aromat


gubbarna spelar geni


leker när dom vuxna städar




en trött bulle påväg hem

tack för en trevlig helg =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ut som ni haft en mysig helg!

Fin bilstol Hannes fått!!

Kram

2010-03-28 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0