torsdag

dags att uppdatera lite kanske..
igår va jag och hannes i örebro hela dan med caroline och nellie. lyckades få med båda vagnarna i en bil, tog sin tid men det gick tillslut =)
behöver spara lite pengar nu så det enda jag köpte va ett par shorts och två pyjamaser till hannes. är mycke roligare att handla till honom än mej själv.. det enda jag fick med till mej och pelle va två toaborstar från ikea, fyra kr styck kosta dom. tror aldrig jag har handlat för bara åtta kronor på ikea förut :P
till lunch blev det kinabuffé på marieberg, riktigt gott va det! är en liten utmaning att försöka äta med två små busungar som bara försöker sno åt sej brickor och bestick. dom har väldigt långa armar för att va så små ;)

idag har vi varit på stan och sen gick vi hem till mamma en stund, dom höll på att förbereda inför stundenten så det va full rulle där.
synd att det ska bli dåligt väder imorrn, då kan ju inte bullen ha sina fina shorts på sej =) får det bli nåt annat.. här skiter vi i dom stackars studenterna som får stå och bli blöta i ösregn! bullens shorts är viktigare :P

kom precis på att det är fem år sen jag tog studenten.. fem år?!
jösses va tiden går! börjar ju för tusan bli gammal ;)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Kom just på en sak. 25 år sen JAG tog studenten!!!! Å du pratar om gammal! Tjena!!!!

2010-06-10 @ 22:47:22
Postat av: Malla

men mamma! är du så gammal? :P

2010-06-11 @ 06:57:54
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0