tisdag

blev en tidig morgon idag.. kl fem tyckte bullen att det va dags att stiga upp. har varit lite jobbigt med hans sömn dom senaste dagarna, han somnar redan kl sex på kvällarna, sen vaknar han vid två och är jättepigg.. ligger vaken en bra stund innan han somnar om och vaknar vid halv sex.
behöver jag säga att jag är ganska trött? =)
har försökt få honom att sova en stund lite senare på eftermiddan för att han ska hålla sej vaken lite längre på kvällen men det går inge bra.. kan ju inte tvinga honom att sova när han inte vill så som det ser ut nu är det upp och hoppa tidigt som gäller :P

idag har vi varit på öppna förskolan en stund, va nog lite mer än en vecka sen vi va där.. dom tyckte att hannes har blivit vild :P
när vi kom hem va det dags för lunch och sen en liten middagslur för hannes, jag passa på och fixa disken eftersom det är omöjligt när hannes är vaken.. han klättrar bara på diskmaskinen.
när hannes vakna gjorde vi en kladdkaka som jag och pelle ska mumsa på ikväll och sen blev det en promenad.

lekt med lära-gå-vagnen har vi gjort oxå. han har blivit så duktig min lilla bulle!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0