tisdag

idag har basse varit hos frisören, hon blev så fin så! va nog skönt att bli av med den där pälsen.
va elak jag kände mej när jag lämna henne.. dom vill helst inte att man stannar kvar under tiden dom klipper eftersom hundarna blir så jobbiga då..
hon skällde som en galning när vi åkte och när jag kom tillbaks för att hämta henne hörde jag henne direkt när jag klev ur bilen. stackars basse gillar inte att bli klippt, men det är nog skönt efteråt =)

har varit och hälsat på morfar och inga idag oxå.. åkte dit direkt när vi hade hämtat basse så hon fick visa upp sin nya frisyr :P
hannes va jättetrött när vi åkte hem, gick upp och la honom i sängen på en gång och han somna innan jag hann lägga ner honom. så han sover nog en stund skulle jag tro =)

imorrn ska vi till örebro med caroline och nellie. tyvärr har jag inga pengar att handla för men det blir en trevlig utflykt iaf =)


sommarfin basse =)


Kommentarer
Postat av: caroline

skönt för basse :)

2010-06-08 @ 15:11:36
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0