söndag

igår va vi på dop i stockholm. va jag, pelle, hannes, syrran och farmor som åkte dit.. hannes va jätteduktig trotts alla timmar i bilen. han sov nästan hela vägen så vi stanna bara en gång.
självklart passa han på att bajsa fyra gånger igår, det tror jag aldrig han har gjort förut =) när helene och tony öppnade lucas paket kände jag att det börja lukta och att jag va lite blöt på handen.. den lilla bullen hade bajsat så att det hade läckt igenom blöjan, bodyn och byxorna. som tur va hade jag med två ombyten så det va bara för pelle att springa till bilen och hämta nya kläder :P
hemresan gick bra den oxå.. han fick välling direkt när vi åkte så han somna på en gång. vakna väl efter en timme så då stanna vi vid godisstoppet och köpte godis, eftersom hannes ville röra lite på sej ;)

idag har vi varit ute till lunedet en sväng.. gick en liten promenad i det fina vädret. tänkte kolla på djuren men hannes va så trött så vi åkte hem ist. har varit på svenska hem och kollat på soffa men vi hittar ingen som passar.. har ju inte så mycke plats så många är tyvärr för stora. har börjat fundera på en hörnsoffa isf en med divan, tror det blir bättre.. känns som det blir fler sittplatser.

lite senare på eftermiddan va vi ute i trädgården en stund.. hannes jaga stackars basse som försökte komma undan för att få äta på sitt ben, det gick sådär :P
tror hon är ganska trött på hannes, eller jag vet att hon är det.. stackars lilla vovven! hon springer såfort hon ser honom men han bara skrattar och kryper efter =)



















Kommentarer
Postat av: Mormor

Gud vilka fina bider......

2010-06-06 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0