söndag

pelle kom faktiskt hem vid halv elva igår, kors i taket! men spec nykter va han inte.. la sej i soffan och där fick han ligga =)
jag kunde inte sluta kolla på sändningarna från bröllopsfesten så jag gick och la mej vid ett men jag kunde inte somna! vid halv två vakna hannes så jag flytta över honom till min säng, skulle tro att vi somna vid två. kl fem va det bara att hoppa ur sängen och göra välling till bullen för då tyckte han att vi hade sovit alldeles för länge.
lyckades få honom att ligga kvar en stund så vi gick upp lite innan sex, sen dess har vi lekt och kollat på tv =) pelle ligger fortfarande och sover.. kommer han säkert göra ett bra tag till.

idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, måste handla lite men annars kommer det nog inte hända så mycke på skyttelvägen 9. jag får väl underhålla bullen när pelle ligger i soffan och tycker synd om sej själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0