söndag

igår hade pelle sovmorron, jag och hannes gick upp kvart över sex. kolla på Postis Per och sen sov vi en stund i soffan innan hannes fick sin gröt. efter gröten gav vi oss ut på en promenad med basse, jäklar va kallt det va! hade nog behövt vantar. avslutade promenaden på konsum där vi köpte juice och frallor =)
pelle gick upp lite innan tio, då blev det frukost och sen lekte vi med hannes. annars gjorde vi inte så mycke igår.. handla på maxi och laga tacopaj till kvällsmat =)

idag va det min tur att ha sovmorron. när hannes och pelle gick upp vid sex tänkte jag att jag bara skulle ligga kvar och blunda en stund, jag vakna kvart i tio!
tror det va min längsta sovmorron på nio månader, så det kanske behövdes :P
ska nog inte göra spec mycke idag heller.. har städat lite och ska nog ta tag i tvätten snart. i eftermiddag blir det nog en promenad och sen blir det grillat till kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0