onsdag

idag är ingen vanlig dag för det är steffos födelsedag hurra hurra hurra!!!
tänk att den lilla fjortisen fyller 18 år! Grattis min kära syster! =)


visst är hon söt lilla steffo?! ;)
kommer antagligen mörda mej pga denna bild men jag hitta den på datorn och kunde inte låta bli. den låg kvar sen hon lånade min kamera :P


idag har jag grejat lite här hemma, har alltså varit inne trotts det fina vädret.
har sorterat alla kläder som hannes har växt ur, det va en hel del. känns lite tråkigt att lägga undan vissa favoritplagg men det kommer ju nya ;)
nu ligger lilla bullen och sover igen så jag sitter och väntar på att han ska vakna så vi kan gå en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0