onsdag

det här har varit en riktigt lugn dag.. kände igår att det börja klia i halsen och när jag vakna imorrse kunde jag knappt svälja, så vi har nästan varit inne hela dan.. gått en liten sväng till konsum bara.
hannes har inte ätit upp maten nångång idag så jag vet inte om han oxå är lite dålig. han har varit lite gnällig och det hör ju inte till vanligheterna att han lämnar gröt, så lite hängig är han nog.

känner mej iaf lite bättre nu, har druckit varm mjölk med honung och det kommer nog bli iaf en kopp till innan läggdags =)
pelle är uppe med hannes nu, verkar inte som det går så bra.. vet att jag inte borde gå upp och lägga honom själv för det måste ju funka för pelle oxå, men det är så svårt att låta bli.
ska nog gå upp och kolla hur det går iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0