måndag

igår va jag, pelle, hannes och syrran i bråten och kollade på fotboll. första matchen vi va på men det kommer säkert bli fler.. bråten vann iaf med 3-0 =)
efter matchen åkte vi förbi Mc Donlad´s och köpte mc flurry sen åkte vi hem och grilla.

idag började vi dagen med en promenad.. eller ja, kl 10 gick vi ut =)
va varmare än jag trodde så vi gick in på konsum fröding och köpte en isglass och lite vatten sen gick vi till parken och vila lite. hannes gilla isglass och vatten med körsbärssmak slank oxå ner =)
när glasen va slut lekte vi lite i lekparken.. hannes tyckte det va jättekul att åka rutschkana, han skratta innan vi ens hade åkt ner =)
innan vi gick hem fick basse springa runt lite i parken.. undra om hon kände igen sej. när vi bodde på dahlgrensvägen gick vi dit varje dag så hon fick springa lös.. på vintern gick vi alltid dit och kasta snöboll =)

efter lunch gick vi en promenad till lidl och köpte morötter och fisksås. när pelle kom hem från jobbet åkte jag till willys och storhandla med mamma och syrran. vill inte använda våran bil i onödan eftersom det är nåt fel på den.. så jag passa på att följa med när dom ändå skulle dit.

kunde inte motstå glassbilen förut så nu har jag precis mosat i mej en hollywoodstrut ;)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken snygg kebba :)

2010-06-28 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0