lördag

igår umgicks jag med min kära syster hela dan.. handla på lidl och kronhallen innan vi åkte hem till pappa för att förbereda lite för kvällen. tanken va att vi skulle hjälpas åt med tårtan men det va inte så lätt eftersom hannes hängde i mina byxor hela tiden :P verkar som han är inne i en "mammaperiod" nu, han kryper efter mej hela tiden och vill att jag ska lyfta upp honom. vilket jag såklart gör ;)
på kvällen igår va det dags att fira lilla steffo, åt grillat och tårta =)

idag va det min tur att ha sovmorron, blev precis som sist.. skulle bara blunda lite när pelle och hannes gick upp, vakna kvart i tio. skönt!
har faktiskt inte gjort så mycke idag.. varit på cykel och motor och kollat på gräsklippare, gått en promenad och kollat på bröllopet såklart =)
lite efter fem skjutsa jag pelle till danne, dom skulle dricka öl och kolla på fotboll. sen skulle resten av gänget ut men pelle skulle inte med, det tror jag vad jag vill på! skulle bli väldigt förvånad om han väljer att knalla hemåt när som andra går till harrys eller nåt.. =) det sa han sist han va hemma hos danne oxå, det va den gången han kom hem och va så jäkla full att jag fick hjälpa honom av med kläderna innan han däcka i soffan :P

nu ska jag fortsätta kolla på bröllopsstudion! tänker fira med chips och cola ;)
förresten, ni som tycker att all uppståndelse är fånig. gå och lägg er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0