fredag

hade egntligen tänkt gå en promenad nu men hannes somna för en stund sen så nu ligger han i sin säng och snarkar. vill gå ut och sätta mej i solen men jag vågar inte för då hör jag inte när han vaknar.. tänkte lägga honom i vagnen på altanen förut men den står här inne så jag orka inte krånga..
därför sitter jag här vid dator när det är så fint väder ute.

idag har vi städat, tvättat, bytt sängkläder och varit på stan en snabbis. köpte en vit body till hannes och en skjorta till pelle.
pelle kommer garantera tycka att det är onödigt med en ny skjorta men vi ska ju faktiskt på dop imorrn och känner jag honom rätt kommer han stå här imorrn och inte ha nånting att ta på sej.. så därför bestämmer jag vad han ska ha på sej, det blir mycke smidigare :P

ikväll ska vi grilla och sen antar jag att vi ska kolla på Talang, är ju final idag. ska plocka iordning allt vi ska ha med oss imorrn oxå, kommer ju va borta hela dan så det behövs en del.
hoppas att det går bra imorrn, kan ju bli jobbigt för hannes att sitta i bilen så många timmar. får hålla honom vaken innan vi åker så att han sover den första timmen iaf..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0