fredag

jaha, då va snart denna midsommarafton slut.. inte långt kvar till nästa :P
klippte gräset med den nya gräsklipparen i förmiddags, både jag och pelle ville testköra så vi klippte hälften var =) den funka bra så nu kan jag klippa gräset själv när inte pelle är hemma.. måste ju ha nån som underhåller hannes under tiden men det blir nog inga större problem.

vid halv två åkte vi hem till pelles mamma.. käka god mat och gick till hembygdsgården och kollade på midsommarfirandet. 
hannes brukar alltid sova en stund på eftermiddan nu för tiden, vid tre-halv fyra. idag somna han i mitt knä vid sex.. satt kvar hos pelles mamma tills han hade vaknat så lite innan sju åkte vi hem. behöver jag säga att han inte va spec trött när han skulle sova? blev sen välling idag, tror han somna kvart i nio =)
tyvärr tror jag inte det gör att han sover längre imorrn, han är nog pigg och glad vid halv sex som han brukar vara nu för tiden.. min lilla gosebulle ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0