fredag

inte ofta jag sitter själv hemma en fredag kväll, ganska skönt faktiskt =) eller hannes är ju oxå hemma men han sover. pelle är kvar på kims studentfest så han lär inte komma hem än på ett bra tag. hannes va så trött så vi åkte hem lite innan sju, skönare för honom att få sova i sin egen säng. dessutom hade jag ingen lust att sitta nykter bland en massa fulla människor :P
har blivit så van vid att vara nykter och köra nu så jag tänker inte ens på det längre.. har inte varit full sen december 2008 ;) efter det har jag druckit vin en gång med det va bara några glas så det räknas knappt.
kanske skulle ta och bli medlem i nåt nykterhetsförbund :P

vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen.. känner jag pelle rätt så kommer inte han va spec pigg imorrn. hörde talas om att det skulle drickas whiskey på studentfesten så jag och bullen får nog leka själva imorrn =)
måste sortera bland bullens kläder nån dag i helgen, han har växt ur så mycke nu att jag inte har nån koll på vad han har för kläder längre.
tyvärr blev ju vädret som väntat så han kunde inte ha sina shorts och sin solhatt som jag hade tänkt från början. fick blir lite varmare kläder ist, men det blev bra det oxå =)



finns inte ord för hur mycke jag älskar min lilla bulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0