tisdag

idag har jag, hannes och mamma varit i kyrksten och hälsat på mammas moster elisabeth. kom dit vid tio ungefär, då blev det fika på altanen. skönt att sitta i skuggan, börjar faktiskt bli lite trött på solen nu..
vid tolv fick elisabeth för sej att hon skulle bjuda på lunch fast tanken va att vi bara skulle fika =) hon laga iaf pasta med kräftstjärtar. gud va gott det va! smidigt oxå så det ska jag testa nån dag.

åkte hem lite innan tre och då brakade ovädret lös! stackars lilla basse va jätterädd när vi kom hem, hon sprang in under köksbordet och satt där och flåsa. är så svårt att veta vad man ska göra när hon blir sådär rädd.. tycker ju synd om henne men samtidigt ska man ju försöka visa att det inte är något att vara rädd för.
lite innan fyra kom pelle hem och såg ut som han hade tagit ett bad =) han stod på en skylift när det börja regna så han va ganska blöt :P

nu ligger hannes och sover gott i sin säng.. han fick stuvademakaroner och korv till kvällsmat och sen blev det ett bad innan vällingen. tog inte många minuter innan han somna så nu får vi hoppas att han sover hela natten =) igår somna han halv sju, vakna vid tre men då flytta jag bara över honom till min säng så somna han om direkt och sov till halv sju. duktig bebis! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0